08 April 2008

Ape Kes Aku Hari Ni?

salam salam
ADUH!!! penat giler..ni baru siap wat report untuk projek 3D...aku tak tau la betul ke tak betul report yang aku buat tu...tak tau nak tulis ape r...bila aku tanya lecturer format report macam mana dia kata awak buat jer macam mana pun...pastu bila aku tanya pulak berapa minimum muka surat report yang dia nak tu dia kata awak buat satu muka surat pun saya terima...aik!!! report satu muka surat??? lantak dia la...aku wat 3 muka surat jer...hahahahah...lebih dari yang dia mintak dah tu...bagus tol aku kan ^_____*

takpola...biar la camner pun...yang penting projek 3D aku dah setel!!! YAHOO!!!! ni la model 3D yang aku buat...artwork pertama yang aku buat guna 3D Studio Max...tak la lawa sangat model yang aku buat ni kan...al-maklumlah...saya budak baru belajar...ececeh...tu pun belajar sikit2 jer...lecturer lak import dari UnikL nun...tak leh nak tanya banyak sangat ngan dia...kalau nak tanya kena pi UnikL dia cakap...tak kuaso den!! hehehehe...dah la dia datang ngajar pun cam kelam kabut...tak dak masa langsung nak tanya...ADEI!!! ni la problem ngan lecturer multimedia kat fak aku...selalu jer ada masalah...ape la nasib...nasib baik ni last sem dah..sian kat adik2 junior aku...

petang tadi aku dah siapkan satu lagi projek selain daripada projek 3D...aku dah setelkan projek web programming...nak muntah aku duk baca coding ASP tu...bukan pe takut time present hari khamis ni lecturer tanya maksud coding...mampus aku!!! dah la aku yang kena present...PONING!!!

heheheeh...ngah relax2 ni terasa nak buka photoshop pulak...duk edit pic la keje aku...hehehe...aku saje duk edit pic abang aku ngan awk dia...huhuhuhu...cam tak jadi sangat la..hehehehe...


setakat ini dulu...^______^

1 comment:

Mohammad Hafifi said...

Hahahaha...ni la yg aku nak wat...sian xda satu pun komen...jd aku nak conteng2 kat cni....jgn marah r....^_^