14 September 2008

I'm Free Again (0_o)


salam salam

hampeh tol la...ngah best2 duk taip tadi tiba2 kaki aku yang tak berapa nak chantek ni pi offkan cpu lak...dua kali lak tu...hampeh tol la...suh pi sekolah tak nak...tau nak mengendeng jer (mengikut)...sori guys sebab lama tak update...sibuk sikit la suka tiga hari ni...otak pun cam blur jer...nak duk depan pc pun cam malas jer...hehehe...but don woli cz i'm back...ececece...

aku nak stoli moli sal simen kat tangan aku ni la...hehehehe...ceh...cam tak dak modal lain nak stoli la hang ni mijah...sukati aku la nak stoli moli ape...aku nyer site...akunyer suka la nak watpe pun...ceh...bermonolog sendiri pulak hang ni mijah...emo tol...ehem2...back to the story ok...ok...simen kat tangan aku ni dah sebulan dah...korang sumer bayangkanlah camne aku hidup sepanjang simen ni bermaustatin kat tangan kiri aku ni...bila time nak makan senang ler...nak tido lak adei...menyusahkan...bangun pagi jer rasa lenguh2...nak mandi satu hal jugak...mana leh basahkan pakcik simen ni...nanti susah nak kering...time gatal tu tak tau la nak cakap ape...rasa cam nak bakar jer tangan kiri ni...

TAPI...ada tapinya...hahaha...kesengsaraan aku ni akan berakhir pada hari selasa nanti...aku akan jumpa doktor pakar tulang sekali lagi untuk sesi x-ray ngan omong2 kosong then tangan aku ni akan berbogel kembali...hahahaha...berbogel dari pakcik simen ni jer...tak sabar rasanya nak mandikan tangan kiri aku ni...korang bayang sendiri la camner keadaan tangan kita ni bila sebulan tak kena air...dah rasa cam kambing dah...bukan setakat kambing jer dah...mak kambing bapak kamping anak kambing semua sepupu sepapat kambing la....

No comments: