29 October 2008

Fahamilah Aku


waa...tadi dah siap semua dah taip pastu tiba-tiba lak pc kat ofis ni hang...kejadah!! sakit hati betul la aku...tapi takpe...aku tak kisah pun...aku wat yang lain...ape susah...HAHA...ok la...kali ni aku tak nak cakap banyak...aku kat ofis ni...time lunch tadi aku lepak ofis je..cam biasa la...aku tak lunch...saje nak diet...diet yang tak betul kata rakan ofis aku...HAHA...takpe la Din...aku sanggup buat apa sahaja untuk kurus tau...HAHA...nanti bf aku lari...tanda-tanda bf nak lari dah nampak sangat-sangat dah sebenarnya...HUHU...betul ke tak ni?? korang rasa???

ape yang aku nak dalam hidup?? banyak sebenarnya...nak aku listkan ker?? tak payah la kan...HAHA...banyak yang aku impikan dan aku idamkan dalam hidup aku ni...kalau banyak sangat benda yang jadi impian mustahilkah semua tu akan jadi kenyataan??
  • PERTAMA : aku inginkan seseorang yang benar-benar memahami perasaan dan hati aku...aik!! kenapa tiba-tiba lak ni?? HAHA...adakah kerana 'seseorang' dalam hidup aku tu tak memahami perasaan dan hati aku???
  • KEDUA : aku inginkan sebuah kehidupan yang sempurna..tak salahkan kalau kita mempunyai impian sebegini?? tanyalah pada semua orang...siapa yang tak mahu kehidupan yang sempurna...pasti tak ada seorang pun yang tidak mahu kehidupan mereka menjadi sempurna yang mungkin...
  • KETIGA : keluarga yang bahagia...ini sudah semestinya menjadi impian semua umat manusia di muka bumi...alhamdulillah...keluarga aku sudah cukup bahagia...teramat bahagia...tidak berpecah belah...harapnya keluarga yang bakal aku bina bersama-sama dengan pasanganku nanti akan mewarisi kebahagiaan yang aku alami sekarang ini...AMIN...
  • KEEMPAT : suami yang penyayang, penyabar, komited, soleh dan tabah...eceh...aku impikan seorang suami yang mampu membimbing aku segala ilmu mengenai dunia dan akhirat..INSYAALLAH...
  • KELIMA : kerjaya yang mantap...aku impikan kerjaya yang benar-benar sehati dengan aku...kerjaya adalah perkara yang penting dan merupakan sumber kepada ekonomi keluarga aku nanti...HEHE...bongek jerk!!
  • KEENAM : ....
  • KETUJUH : ....
  • KELAPAN : ....
  • KESEMBILAN : ....
  • KESEPULUH : ...
tengok tu...aku dah senarai sepulun impian aku...tapi kenapa pulak impian aku yang keenam hingga sepuluh camtu...HEHE...bakal terisi bila sudah terfikir apa yang aku inginkan dalam hidup nanti...HAHA...whatever!!!

2 comments:

sweethOneY said...

diet smpi x mkn keee...
err

baik2 jatuh saket ye awak..

♥♥ HaMiZaH ♥♥ said...

hehehe...takder la tak makan langsung...kadang2 bawak bekal dari umah...kadang2 makan roti jer...kadang2 minum soya jer...tapi yang pasti tiap2 hari minum herbalife..hehehehe