26 October 2008

I'm Back!!! Miss You Mr.Blog!!


heheheh...salam sumer...lama tol yer tak update blog...huhuhu...bukan sengaja tak nak update...tapi disebabkan kesibukan yang teramat sangat seminggu dua ni menyebabkan aku terpaksa melupakan seketika niatku untuk memanjakan blog aku yang terchenta ni...tahukah semua bahawa jari jemariku ni sangat-sangat ingin menconteng sesuatu di laman contengan aku ni tapi jari-jemariku ni tak dapat melaksanakan impiannya itu disebabkan oleh tugas-tugas yang terpaksa didahulukan...erk!!! merepek!!! bak kata chika....mizah!!! keluar sekarang!!! (erm...nak keluar ke mana tu cik chika??.lagi beberapa bulan aku mesti panggil hang Pn.Chika...no more miss chika dude...HAHA)

ok la...aku sebenarnya masih lagi berada di dalam zon kesibukan yang optimum ni tapi disebabkan keseluruhan badanku terketar-ketar dan jari jemariku sudah tidak dapat menahan kesabaran untuk melaksanakan impiannya yang harus dicampak ke dalam longkang itu untuk menconteng di permukaan laman sesawang yang dilapisi kaca ini...fuh!!! putus nafas aku...HAHA..sambung balik...maka aku terpaksa juga melayan impian jari jemariku ini agar aku dapat melaksanakan tugas-tugasku yang lain dengan perasaan yang riang ria dan gembira sekali dan untuk mengelakkan daripada berlakunya mogok dari jari jemariku yang kasar mengalahkan jari jemari orang yang tak pernah pakai losyen dan tiap-tiap hari melakukan kerja mengangkat kayu-kayu balak yang korang pikir la sendiri besarnya macam mana tu...fuh!!! putus lagi nafas aku...lama-lama mampus aku!!

khas untuk korang sumer
terutamanya yang setia menunggu entri baru dari aku
i love u all

5 comments:

Chika Chika said...

panggil saya miss chika sampai bila-bila pon saya tak kesah. lalalala.
hahahahaha

♥♥ HaMiZaH ♥♥ said...

hahahah..miss title are not available for you anymore...hehehe

Zul said...

hehe.. pn chika.. sgt cumel

♥♥ HaMiZaH ♥♥ said...

comel yang teramat panggilan puan tu tau ...
hahaha...

♥♥ HaMiZaH ♥♥ said...

comel yang teramat panggilan puan tu tau ...
hahaha...