16 October 2008

Saje Nak Tepek Gambo...MOTIF?!!

aku sebenarnya tak tau nak buat ape malam ni...cam takder mood jer...so aku pun tepek la gambar yang tak berapa nak betul ni...KAH KAH KAH...lam toilet pun leh bergamber ke?? ni lah namanya takder kerja...takder kerja cari kerja...tu la keje aku pagi-pagi sebelum masuk kerja...melawat tempat yang tak sepatutnya di lawat...erk...patut ape...erk...ape ni...takder motif langsung nak cakap...mengarut tak habis-habis...mizah stop!!! yela-yela...dah stop la ni...

ape motif gambar ini di snap sebenarnya??? korang boleh bagitau aku tak??? aku konfius ni .....

apa-apa pun...kita layan!!!

2 comments:

Zul said...

ape sudah jadi nih.. hehe. nih mesti dah bosang sgt beraya nih

♥♥ HaMiZaH ♥♥ said...

hahahaha...bukan bosan beraya la...bosan keje...hehehehe