08 October 2008

Yahoo!!! Rumah Aku Dah Pasang Streamyx ♥♥ Akhirnya ♥♥

salam salam
hehehe...akhirnya...setelah sekian lamanya...berstreamyx jugak aku kat umah...lega rasanya...pasni boleh la memblogging dengan riang ria di rumah...alangkah bahagianya ku rasa...tak dak dah dial-up...tak perlu dah loading lama-lama...tak perlu tunggu lama-lama dah...hehehe...baru la senang aku nak buat kerja ofis kat umah...thanks dad for the streamyx...hehehe...ayah daftar...anak yang kena bayar tiap-tiap bulan...aku le tu...takpela...berapa sen sangat la nak kena bayar...aku tak kisah...untuk kemudahan aku jugak...heheheeh ♥♥


ni la dia rupa modem yang orang streamyx tu pasang tadi


No comments: