02 November 2008

Yuhuu!!! Mari Membosan Di Sini

hai...hehehe...entri baru pulak...ok la...juz nak menghabiskan waktu dengan menconteng sesuatu yang tak berfaedah sahaja...korang tau je la aku ni kan...suka sangat menconteng benda-benda yang tak mendatangkan faedah dan membosankan ni...aku tak pandai la nak conteng benda-benda yang best...kalau nak baca entri yang best korang pergi blog Chika atau lagi best blog Puan Chika...HAHA...kat sana korang akan diberikan dadah yang sangat power sampai korang akan menadah tangan memintak dadah daripada Chika tiap-tiap hari...tak caye cakap aku pergila jengah sekali...konfem ter'dadah' sekali...cam aku ter'dadah' dengan entri-entri dia yang dadah dan bercirikan hitler tu...hitler?? HAHA...jangan marah yer Chika...

well...aku sedang berusaha memajukan diri aku untuk menjadi seorang pengedar dadah yang sangat berjaya seperti chika...jangan pulak ada yang salah memahami maksud dadah di sini yer...sesungguhnya dadah yang dimaksudkan di sini lebih hebat dari mana-mana dadah yang korang tau tu...HAHA...kenapa aku nak menjadi pengedar dadah lak ni...aku sangat teruja dan teruja dan teruja untuk mengikut jejak langkah Puan Chika untuk menjadi seorang blogger yang berjaya bagi mengisi masa lapang aku yang tak berapa nak lapang ni...cit!! lapang la sangat kau yer mizah (pergi hentak kepala kau di meja ofis sekarang dan katakan sekali lagi kau lapang) sakit wo!! ada ke main hentak-hendak...pukul-pukul manja dah la wei!! waaa!!

HAHA...aku bukan nak jadi seperti Chika ye puan-puan dan tuan-tuan sekalian...jangan nak mandai-mandai fikir yang bukan-bukan...HAHA...sesungguhnya untuk menjadi seperti Chika anda hendaklah mempunyai ciri-ciri seorang diktator yang berjaya...dan aku bukanlah seorang diktator yang berjaya ye tuan-tuan dan puan-puan...HAHA...aik!!! awat entri ni seperti banyak mebicarakan mengenai Chika?? ooppss!!! adakah kerana permulaan entri ini ada membicarakan mengenai dadah?? adesss!!! cam curi idea la pulak yer cakap sal dadah ni...tolong!!! aku hanya ingin menjadi seorang blogger yang...yang...yang...yang apa-apa je la yer...HAHA...

sekali lagi sesungguhnya Chika adalah chika dan aku adalah aku...Chika tidak akan menjadi aku dan aku tidak akan menjadi Chika...mana leh tukar wei!! nanti terbalik dunia...erk!!! mustahilkah semua tu??? lu pikirlah sendiri...HAHA...aku pinjam tagline kau yer pakcik nabil...blog chika merupakan sumber inspirasi aku yer tuan-tuan dan puan-puan...blognya sangatla menarik dan menyebabkan sesiapa sahaja yang manjengah blog tersebut akan mengalami anjakan paradigma yang optimum dan mereng seketika...tak percaya cubalah...anda pasti tidak akan berpaling ke belakang seperti cerita jangan pandang belakang dan sentiasa ingin menoleh kedepan...kejadah!! mengarut tak habis-habis...dah-dah!!! pergi buat kerja!!!

2 comments:

chika said...

HAHAHAHAHA.
Mizah!awat ni!
HAHAHA. Gelak gila baca.
Dari chika ke Puan Chika. Dari Puan Chika ke Hitler. Terus ke dadah dan pengedaran dadah. ey, sebot dadah jangan sembarangan tahu. nanti kita sama2 kena cekop jadik kes Juvana (kita ni tahap juvana lagi ke?)

apa pon, sgt terharu dengan entry ni. time kasih sb telah membuatkan sebuah entry untuk chika walaupon mungkin tanpa niat. HAHAHA :P

♥♥ HaMiZaH ♥♥ said...

hahaha..inilah namanya entri di kala hari bosan dan tiada modal...hahaha..bila dah tak tau nak tulis ape taip je sampai dah mengarut2 lagu tu...