14 November 2008

Kurang Ajar Tak Ni?

aku tak kira korang nak kata aku ape tapi aku nak state kat sini yang aku sangat benci dengan salah seorang adik beradik aku...huh!! kalau ikutkan tak nak ngaku adik langsung...tak pernah tahu nak hormat orang yang lebih tua...hidup pun menyusahkan orang...umur dah 16 tapi perangai macam setan...nak jadi samseng la konon...tu la natijahnya kalau tak pandai nak pilih kawan...aku sebagai kakak dia tak pernah nak hormat!! dia terajangnya aku...masa ni aku biar je...terajang la nak terajang....sepak la nak sepak....tumbuk la nak tumbuk...aku nak tengok sampai bila adik aku yang sekor ni boleh berlagak samseng dengan aku...aku nak tengok jauh mana mamat tak sedar diri ni boleh pergi...aku nak tengok siapa yang mamat ni cari bila dia rasa susah...aku nak tengok...ngan aku tak pernah nak hormat...adik tak sedar diri!!! huh!!! emo jap...ehhehehehe


(ceretan ini ditulis dengan hati yang membara dengan kemarahan dan perasaan yang kecewa)


8 comments:

matjang said...

huhu...sabo mizah ek..
jgn gitu, air dicincang x kan putus...

♥♥ HaMiZaH ♥♥ said...

geram nyer pasal tu yang kuar entry yang camtu

Anonymous said...

adek akak tu watpe kt akak???
die tu krg ajr sgt ke???

♥♥ HaMiZaH ♥♥ said...

adik akak buat ape?? kalau adik sepak atau terajang akak tu kira kurang ajar la kan??

Anonymous said...

blh thn krg ajr jgk adek akak tu..
die mmg xprnh hrmat akak ke???
dgn famili akak yg laen die krg ajr jgk ke???

♥♥ HaMiZaH ♥♥ said...

ngan akak je la kot...ngan abg tau lak dia takut...ngan adik beradik lain cam hampeh

Anonymous said...

owh..camtu plk..sye cdgkn akak ajr die ckup²..bia die thu sape dri die tuh..akak xblh bia kn nnt die pjk kpale akak..

♥♥ HaMiZaH ♥♥ said...

nak ajar dia cukup camne...cakap akak bukan dia dengar pun...