01 December 2008

Berehat Sebentar

salam-salam
Photobucket
tak baik buat entri tak bagi salam...main terjah je...ape kes?? kurang asam namanya tu...nak buat pengumuman ni...hehehe...

PERHATIAN

adalah dengan ini dimaklumkan bahawa aku iaitu bidadari yang chomel dan banyak songeh tuan empunya blog ni akan berhenti berehat buat sementara waktu dari dunia blog disebabkan oleh alasan-alasan perkara-perkara berikut :-
  • nak buat kerja ofis yang tertangguh dengan penuh desikasi
  • study tv joomla dengan lebih tekun dan penuh kusyuk
  • menikmati musim hujan yang penuh rahmat ni
  • merehatkan diri dan kepala yang rasa sakit dan tunggu masa nak meletup ni
  • menikmati musim percintaan yang indah

  • oleh itu...diharapkan agar anda semua tidak akan merindui entri dari aku kerana aku tahu korang memang takkan rindu pun...

    hampeh la korang ni!!
    Photobucket

    rindu kat aku sikit pun boleh la
    Photobucket

    hehehehe
    korang rindu aku...aku tahu
    Photobucket