09 December 2008

Hari Raya Korban 2

salam-salam
:boy5:
juz nak menambah sedikit sal raya korban ni ngan korang...sebelum tu aku nak tanya korang...apa yang telah korang korbankan?? tak nak kongsi ker?? aku?? aku pun dah berkorban jugak semalam tau...aku berkorban jari aku...aik...jari?? yup...jari...aku telah mengobankan jari aku untuk disembelih bersama2 dengan tiga ekor lembu semalam tu...tak caya?? nak tengok camner jari aku dikorbankan??



huhuhu...bayangkan korang sembelih tangan korang...cam aku ni ha...rasa sakit?? tak sakit sangat kot...pedih jer...waaaaaa~~~
:boy7:
nampak tak camne jari aku tu nampak cam nak putus...hahaha...ye la tu nak putus...pas aku dah cuci luka tu aku nampak isi jari aku nak terkeluar la...huhuhu...horror lak rasa...

jari aku terbiar camni jer sampai aku balik umah...bayangkan betapa sakitnya aku menahan sakit dari pagi sampai malam...waa!!! sampai je umah terus aku suruh mak aku singgah Watson...aku nak beli ubat luka ngan alat2 nak balut luka aku ni...huhuhu...sakit!!!
:boy7:

10 comments:

an.wardrobe said...

wah! mnakutkan.....................
eeeeeeee.....! sakit nyer :(

♥♥ HaMiZaH ♥♥ said...

hahaha...tapi syok gak tau kena camtu...hehehe...

KDEE said...

uit..sakit 2...takot btul.mcm branak lak.haha

♥♥ HaMiZaH ♥♥ said...

hahahaha...bila aku tgk video tu mesti terbayang2 camner tangan aku kena sembelih

sweethOneY said...

err
saketnyaaaaaaaaaa
xmo tgk vid tu..takottttt!!

♥♥ HaMiZaH ♥♥ said...

hehehehe...mizah pun cam dah sriau tgk video tu banyak2 kali...terbayang2 camne proses tangan disembelih tu..

goasop said...

erkk... ngeri nya tgk luka tu. eyh.. ngeri ke? emm. menakutkan i mean. ehe. salam kenal hamizah. =)

♥♥ HaMiZaH ♥♥ said...

heheeheh...hai goasop...erk...camne nak sebut tu yang...waaa....miss goasop...nice knowing tou toooooo...

ZahRa A!Sya said...

eeww..sungguh ngeri..hehehe..dlu pon pnah terpotong jari sndiri gk..smpai pengsan.haha

♥♥ HaMiZaH ♥♥ said...

hehehe...skrg ni tak berani nak tgk dah video tu...mula2 kena bukan main agiberani...skrg udah takut...