04 December 2008

Koleksiku Bertambah Lagi...Yahoo!!!

salam semua
:boy9:
hari ni aku rasa sangat2 gembira...korang tak nak tau ke sebab ape...hehehe...aku sangat gembira hari ni sebab aku dah dapat dah handbag yang aku order dari ann wardrobe...aku sangat2 hepy...rasa macam mahu nyanyi saja..hehehe...lalalala...aku ada handbag baru....lalalala...hepynya...
:boy4:
aku rasa gembira sangat2 sebab akhirnya aku dapat jugak cari handbag yang sama design ngan purse aku...kat sini ada jual tapi mahal gila...rm199.00...rasa sayang lak korbankan duit nak beli...pastu baru2 ni aku ada jalan2 kat ann wardrobe...aku terpandang la satu handbag ni...design lebih kurang sama ngan aku punyer purse...cuma brand lain la...purse aku brand BUM...handbag tu lak brand Revival...tapi design memang nak2 iras la...nak tengok??

heheheh...sama tak?? sama kan...huhuhu...sape tiru design sape ni ek?? hehehe...korang...aku tak beli satu je handbag tau...aku beli dua...hahahaha...aku berkenan gila ngan satu lagi handbag...handbag BUM pulak...sangat chantek la...kain baldu...

ha...chantek tak?? chantek kan?? tak chantek?? chantek la...mula2 aku order warna coklat tau...yang macam gambar kat atas tu jugak...pastu kawan satu ofis aku berkenan jugak...aku order la satu lagi sebab member aku tu nak bagi bini dia...tapi warna coklat ada satu je...yang tinggal warna pink...aku tengok warna pink tu chantek la pulak...hehehe....ape lagi...tukar la ngan member tadi...hehehe...nasib baik dia nak tukar...dia tak suka pink kot...yahoo!!! aku dah ada handbag pink....sukanya!!!
:boy6:
bertambah lagi la koleksi handbag aku...hehehehe...sepatutnya aku suh boyf aku belikan handbag yang macam handbag putih tu kat aku...dah lama sangat2 dah aku mintak ngan dia suh dia belikan handbag yang macam tu...tapi sampai sekarang takder pun...hurm...aku rasa semua benda yang aku mintak ngan dia aku tak pernah dapat pun...last2 aku beli sendiri...dulu pernah suruh dia belikan purse tapi tunggu punya tunggu habuk pun tarak...hampeh!! hadiah besday aku pun dia tak pernah bagi...boyf ape ntah camtu...sebab dia tak bagi aku besday present aku pun balas dendam tak bagi dia pape...biar padan muka dia...bukan aku harap sangat dia belikan aku pape...aku nak la jugak rasa camner kalau boyf sendiri bagi hadiah...tanpa aku minta...surprise ke...tapi tu la...hampeh!!
:boy17:
malas la aku nak citer sal boyf aku ni...sakit hati je pikir kadang2...bila berlembut mula la buat perangai lama balik...dingin...tapi bila aku merajuk ke berkasar sikit ke mula la kata aku ni banyak songeh...suka wat hal...padahal sebab dia aku jadi camtu...agrh!!! tak nak citer sal dia la...
:boy17:
ape2 pun thanks ann sebab jual handbag yang mizah cari2 selama ni...suka bangat dong!!!

6 comments:

an.wardrobe said...

wah chantek nyer beg baruu dia.. beli di mana? dgn sapa tus?
mahal ker? kuikui.
apa pum thanks myzah sbbnya wt entry ini.. Muaxssh! :)

*trima kaseh sbb bpuas hati ;)
senang2 leh shopping lg...

♥♥ HaMiZaH ♥♥ said...

hehehe...jangan risau...setakat ni wardrobe ann je yang mizah berkenan nak shopping...hehehe

KDEE said...

wh..wardrobe ann 2 katne??ko bli pkai pos ke??hihi

♥♥ HaMiZaH ♥♥ said...

hehehe...ann wardrobe tu kedai online...kdee tgk link dia kat sebelah kiri kat blog mizah..ada column shop online...tak pun...ni address dia...

http://an-wardrobe.blogspot.com/

murah2 jer barang dia jual...
dia hantar pos la...
pos laju...

sweethOneY said...

haah laaaaa
seiras gile purse ngan handbag tu..mcm mmg kembar la..hik3..
untung kan..xyah nk kuar duit manyak2 tp leh dpt handbag + purse design sama :)

♥♥ HaMiZaH ♥♥ said...

hehehe...tu la pasal...kalau beli yang BUM dah rm199.00...tapi beli ngan ann baru rm50...deign pun lebih kurang je...suka bangat!!!