09 December 2008

Waaa~~~~

salam-salam
aku mungkin akan kurang mengupdate blog hingga hari ahad ni...nak tahu sebab per?? sebab aku terpaksa memberi laluan kepada saudara aku yang datang dari Singapore untuk menggunakan pc aku...waaa~~~~
terpaksa la aku mengalah....bukan selalu pun kazen aku ni datang...biasa mak dia je yang datang dari Singapura...kali ni dia pun datang sama gak...waaa~~~
sebagai sepupu yang sangat baik hati maka aku dengan ini merelakan pc aku digunakan oleh orang lain...tapi!!! tapi sampai hari ahad ni jer!!!

hehehe

4 comments:

SiS-lin said...

baik nye mizah bg peluang kt ank2 sedara sepupu tu guna pc ye..bagus tu...

♥♥ HaMiZaH ♥♥ said...

hehehe...nukan anak2 sepupu sis...kaka sepupu j...hhehehe

sweethOneY said...

ekk? gtu eh?
hehe..x penah2 buat dtg umah sdare pastu g guna pc smpi tuan pny xleh guna :D

♥♥ HaMiZaH ♥♥ said...

tal pe lah...beralah sekejap je...hahahaha...bukan selalu kazen nak datang...selalu mak dia je datang...10 tahn seklai je beralah...hehehe