19 January 2009

Demam Ke Ni???

salam salam
hallooo....entri baru dari daku...hehehe...ingat nak mengupdate semalam tapi semalam syok lak tengok AJL...terus berpantang arang kejap dengan pc sendiri...hadoi la...bila la nak merasa pakai lappy ni...heheheh...insyaAllah...sedang dalam usaha mengumpul duit untuk membeli lappy sendiri...hehehehe...pastu broadband...senang nak online di mana2 sahaja...nak buat kerja dalam bilik pun senang...tak yah dah aku duk kat pc aku tu tiap2 malam sampai sakit pinggang...hehehehe...aku mahu lappy...mau!!! mau!!! tapi nanti kalau aku bayar broadband kena kuar duit sendiri la tiap2 bulan bayar...kalau guna pc pakai streymx dah kena support....eh...bukan aku kata nak tolong bayar ke??? hehehehe...nak bayar tapi hehehehe....tak nak jawab...ahaha...

semalam tak tengok pun pembukaan AJL...kat klinik masa tu...ingat nak tengok ONE NATION EMCEE (tol tak ejaan ni) wat persembahan tapi terlepas lak...semalam aku menemani bondaku membawa adik bongsuku ke klinik sebab dia demam...panas jugak badan budak kecik ni...biasa kalau demam biasa2 dia tak la nampak tak larat camtu...semalam aku balik kerja tengok dia tido jer...sian lak tengok...

ni la budak yang tak sihat tu...si kecik muka masam ni la...

tapi bila si budak tak sihat ni tengok aku snap gambar dia tiba2 dia jadi hyper lak...hadui la!!! cam tak sakit je adik aku...


si kakak pun nak join sekali...herm...hentam je la...ni la antara aksi adik2 aku yang agak sengal...hahaha...korang ni lawak la...

credit for ann for the lovely cardi...blue cardi



2 comments:

an.wardrobe said...

tomei2 nyer adik dia. nanti2 nk wt nantu buleh ker? hahahaa

♥♥ HaMiZaH ♥♥ said...

ANN : wah!!! nak buat nantu lak...hahaha....boleh2...pastikan ann punyer future anak tu comei gak...hahahaha...