03 January 2009

Jom Korek???

salam salam

sori kengkawan sebab dari pagi tadi aku sibuk ngan kerja aku...hehehe...tiba2 jer angin rajin kerja tu datang...hahaha...dah siap dah sebahagian kerja aku...tinggal lagi 15% je lagi..hehehe...tinggal nak edit css coding jer...tambah apa yang patut...pastu setel la...insya Allah dalam minggu ni gak siap projek aku ni...pastu ada lagi projek yang bakal menanti...waaaa!!!

ok la...today is 3rd January 2008...my mom besday...kitorang tak sambut pun...memang mak ayah tak pernah ajar sambut2 besday ni...cukup ngan ucapan tanda ingatan...ape2 pun masih belum terlambat untuk aku ucapkan SELAMAT HARI LAHIR buat ibuku yang tersayang...walaupun mak aku ni gila punyer garang namun walau garang garang camne pun dia aku tetap sayang dia sebab dia sorang je la mak aku dalam dunia ni...

oh yer...malam ni ada peristiwa yang teramat la lucu tau...hehehehe....peristiwa ni macam acara turun temurun bagi adik beradik aku...semua adik beradik aku pasti akan mengalami perkara yang sama pada peringkat umur yang sama...hehehehe...nak tahu ke perkara apa yang berlaku...hahahaha...adik beradik aku pasti dan wajib mengalami peristiwa hidung tersumbat dengan benda asing...hehehe...

malam ni perkara tu dialami oleh adik bongsu aku pulak...hidung dia yang kecik molek tu dia sumbat ngan mainan...ape la...sedar2 je dia tengah nangis dalam bilik...tanya punya tanya dia cakap sakit hidung...mula2 dia tak cakap ada apa...last2 baru dia cakap ada benda bulat besar dalam hidung dia...ha!!!! tau dah kalau bulat besar dalam hidung tu...memang dia la yang sengaja sumbat...orang lain tak dak masa nak pi sumbat benda tu dalam hidung dia...mula2 mak aku try keluarkan...last2 tak jadi...takut benda tu lagi masuk dalam hidung tak ke naya tu...so...kitorang pergi la hospital...terus masuk unit kecemasan...adik aku ni leh lak berlagak cam takder ape2...tak takut langsung...padahal kat umah bukan main kuat dia nangis....


alamak...sori...gambar tu kecik sikit...takpe la...nampak gak kan camne mak aku try buang benda dalam hidung adik aku ni ngan keadaan adik aku masa kat unit kecemasan tu...hehehehe...pas dah buang dia leh lak bersoal jawab ngan abang yang bertugas tu...iskh3... macam tak dak pa per berlaku langsung adik aku ni...adus!!! memang budak tak makan saman langsung...hehehehe...

o la...aku dah ngantuk ni...ape2 aku sambung kendian ngan entri baru yer...
camat malam semua


7 comments:

an.wardrobe said...

entry memula tu.. no komen. maklum la org yang bkejaya. keje mesti diutamakan. keke.
pasal adik nih.wakakakakakak.. apo la !! x dok kijo g sumbat benda dlm hidung! kuikui.. :P nakal nyer.
pastu telekat situ des. :) ish ish. dulu2 myzah sumap apo dlm hidung ehs ;)

*lain kali ati2 adik yerk ;)

♥♥ HaMiZaH ♥♥ said...

adik mizah tu memang nakal tak hengat la ann...habis sme benda dia nak try...adeiii...mizah pernah masukkan manik ot dalam idung...adus!!! lupa la...

pEnNa said...

hehehe..
cian adik mizah..
;)

♥♥ HaMiZaH ♥♥ said...

heheeh...mula2 kesian la...pastu rasa cam geram jer...ada lak dia ni pi sumbat benda lam hidung dia...iskh3...

yOnnA said...

happy birthday to ur mom hehe :D

KDEE said...

hoho..otai btul adik ko.hehe

♥♥ HaMiZaH ♥♥ said...

YONNA : thank you yonna
KDEE : bukan otai tu kdee...tak dak kerja namanya tu tau