27 February 2009

Jom Main

salam salam
halop semua...hehehe...nak tau tak...tak nak sudah...tak nak pun aku nak bagitau jugak...hari ni aku tak buat ape2 pun kat umah...dah la pagi tadi aku bangun kul 11.30 pagi...anak dara apa la ni...nak kata semalam tido lambat tak...tapi bangun lambat jugak...hahaha...pas bangun cam biasa la makan...pastu tido balik...hahahaha....suka betul la menggemukkan diri sendiri...hehehe...mesti la suka...sebab aku rasa aku punyer montot cam dah mengurus sedikit la...hahahaha...seluar lama aku dah boleh pakai okes...hehehehe...suka2...nampaknya diet aku menjadi la...hehehe...betul kata ann...kurangkan makan...konfem boleh kurus...kan ann kan??

ni la adik2 aku yang nakal tu

petang lak aku bawak adik2 aku pergi taman permainan...huhuhu...sian kat diorang asyik terperuk kat umah jer...so aku bawak la diorang gi sana...pastu aku bawak diorang shopping lak...hehehe....belikan diorang pencil case baru jer...lama dah diorang mintak aku belikan...so...aku pun bawak la diorang pergi beli...hehehe...tu jer la...nanti aku update lagi yer...saje jer wat entri ni...

4 comments:

Nik Nurehan said...

hye myzah! x ajak an pum. an pum mau main jgk :( uuwaaa...

p/s: tu la. nsib dgr nsihat pakar. wakaka. biarpum diri sendiri gemuk jgk. konon jd pakai diet. kekee. malu aje!

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

jongkang-jongket tak main? peberet tuh :D

♥♥ Miss NuHa ♥♥ said...

ANN :hehehe...malas la nak ajak orang...hehehe...ni pun tak plan pun nak gi...lalau jer tepi taman tu nampak ramai budak pastu pandang la adik2 yang mizah bawak lam kete tu...dua2 pandang sana...so benti la kasi can diorang main2 kat sana...hehehe...ann tak gemuk ok...in fact u look so thin la...jeles i...

Blog Anuar Kamaruddin™ :hehehe...tak main pun la...budak2 ni tak suka...hehehe

KDEE said...

hehe..kakak mithali la ko ni mizah..