18 May 2009

No More Mystery


assalamualaikum...No More Mystery...yup!! Tiada Lagi Misteri...malas dah rasanya nak berteka-teki dengan korang semua...malas nak kena serang dengan pertanyaan dan persoalan...ambik korang!! time to reveal who is Tarmizan...

Ahmad Tarmizan Bakri
future fiance and husband

aku paling suka gambar kat atas ni sebab muka dia nampak berisi...hehe...kan aku pernah bagitau yang dia ni sebenarnya sangat la kurus...oh ye...harap korang tak serang aku dengan berbagai-bagai soalan lagi yer...jenuh aku nak menjawab dengan korang semua la...lagi pun aku tak nak nanti orang satu tempat kerja dengan aku dulu fikir bukan-bukan...mana la tahu diorang ingat aku malu ke nak reveal bakal tunang sendiri...tambah pulak aku tak nak la bakal tunang aku ni terasa...tak nak la main-main sembunyi dah...

walaupun kami nampak berbeza dari segi fizikal aku peduli ape...hehehe...nampak macam abang ngan adik je kan...haha...ampun sayang...gurau saje...

tak nak teka-teka dah ye.
persoalan dan pertanyaan dah terjawab

for u my dear
cinta bukan bersandarkan kepada rupa paras
cinta juga bukan bersandarkan kepada kemewahan dunia
tapi
cinta itu bersandarkan kepada kejujuran dan keikhlasan hati
cinta juga bersandarkan kepada kesungguhan dan ketulusan hati
dan
cinta Hamizah kepada Tarmizan lahir daripada kejujuran + keikhlasan + kesungguhan + ketulusan yang ditunjukkan
terima kasih

^______^


8 comments:

KDEE said...

hahaha..ade gak gmba.hehe

♥♥ Miss NuHa ♥♥ said...

KDEE : ramai sangat duk sms tanya sape2...malas nak jawab banyak kali..tepek la gambar sekali...kalau tak ensem tak yah kutuk...walau tak hensem macam yang dulu tapi hati dia 100 kali lebih baik dari yang dulu ^_____^

latio_sp said...

muka same seh
jeles3
ahaks
anyway, congrats yep!

♥♥ Miss NuHa ♥♥ said...

latio_sp aka aishah : heheh..ye ke sama? hehe...dah ramai ni cakap muka sama...hehehe...ada jodoh kot...alhamdulillah...jangan jeles shah...mesti shah pun dapat muka sama cam shah nanti...hehehe...tenkiu shah

...hELsi hERlinDa... said...

weh..ang da nk kawin da..congret tau...

♥♥ Miss NuHa ♥♥ said...

HELSI HERLINDA aka LINDA : eh...blom kawen lagi...tunang dulu...hikhikhik...kawen after that step la...tenkiu linda

cikyuyu said...

hor tohh.. ade doh gmbo!!!
biar lah org nk kate pon..
asalkan kak nge bakal tunang bhgia..
amin!

♥♥ Miss NuHa ♥♥ said...

YUYU : hola...serabut wase ramai sangat duk sms tanya...amik sutey...hehehe...