09 June 2009

Gangguan Mood


assalamualaikum...hari yang ceria bertukar menjadi hari yang amat-amat menyakitkan hati aku...adus!!! malas la nak cerita kenapa hari ni betul-betul menyakitkan hati...elok-elok tersenyum lebar jadi masam macam cuka...aku tak suka betul la kalau mood aku orang kacau...memang sangat-sangat tak suka...tension betul la aku...argh sudah la...malas la aku nak update pasal tu...lagi tambah menyakitkan hati...selama ni tak pernah ada orang tegur aku nak update pasal ape kat blog aku ni tapi hari ni tiba-tiba lak ada yang tegur...tak bagi aku update sak ni la sal tu la...memang aku tak suka...tapi nak buat camne...ikut je la...malas nak panjang-panjang...

no more stories about my engagement and my fiance...malas nak update pasal dia banyak-banyak...nanti dia tak suka...kang tak pasal-pasal kena marah...peace...no war...hal aku bertunang dah setel jumaat lepas...sekarang fikir pasal abang aku lak nak bertunang sabtu ni...erk!!! abang aku lak nak bertunang?? betul la tu...seminggu lepas aku nak betunang...sebenarnya abang aku dah lama plan nak bertunang...sebelum aku plan nak bertunang lagi...tak tahu la macam mana tiba-tiba aku yang bertunang dulu...maybe sebab dah jodoh...

sebenarnya aku dah bosan duduk jual anggur kat rumah...dulu after aku resign aku dah dapat ofer kerja dengan AmBank tapi hari aku lapor diri aku tak pergi...haha...bertuah betul la aku ni kan...dah dapat ofer kerja tapi tak nak pergi pulak...bukan pe...masa tu aku plan nak relax dulu sebulan dua sebab aku dah penat sangat-sangat dah sebelum tu...bukan penat kerja tapi penat sebab tiap-tiap hari hidu asap rokok dalam ofis...tengok tu...nak buka cerita lama la tu...eh...mana ada...aku malas dah nak dengar cerita pasal tempat kerja lama aku tu...aku rasa macam entah apa-apa je...

oh ye...sekarang ni aku dah register balik dah akaun kat friendster...akaun lama aku dah delete...masa tu ingat malas nak main friendster dah...tapi sekarang gatal pulak nak pi main friendster balik...tapi aku tetap suka facebook la...lagi best....tapi facebook tak ramai kawan sangat...member aku banyak pakai friendster...member-member lama add la aku yer...hehe...tiba-tiba lak...

ok la...malas nak update panjang-panjang dah....lain kali aku update lagi yer...bila mood aku dah ok...


(^___*)v



No comments: