22 July 2009

Budak Koya

...assalamualaikum...

cuaca hari ni tak berapa nak best je aku tengok...muram semuram muramnya...semuram perasaan aku sekarang ni...tak tahu la hantu apa yang dah rasuk aku...asyik nak emo tak tentu pasal...marah-marah orang...merajuk ngan tunang sepanjang masa...sampai nak berbincang pun rasa macam nak tak nak dah...apa kena la ngan aku lately ni...seryes memang aku dah tak berapa nak betul dah...memang dah tak betul la kot...

semalam aku tak boleh nak tido...sampai pukul 3 pagi pun mata aku still lagi terkebil-kebil atas katil...last-last aku bangun aku kemas satu bilik...kemas semua barang-barang lama...dalam duk kemas-kemas tu terjumpa la balik gambar-gambar lama...gambar orang lama...apa lagi...dah la kepala aku tengah serabut...aku kumpul semua gambar-gambar orang lama tu aku ikat aku bakar...tapi tak la aku bakar terus semalam...nanti tak pasal-pasal mak aku bangun tengok ada asap keluar dari bilik aku...tak ke naya tu...cari penyakit namanya tu...

i need help la kot...haha...kepala aku tengah serabut sangat...huhu...rasa nak nangis pun ada...dah la tunang aku hilang tepon...camne nak settlekan benda dengan dia ni...payah tol la...i really need help right now...kepala aku tengah serabut sangat-sangat...banyak sangat pikir benda kot...seriously...i need help!!! tolong hilangkan serabut dalam kepala aku ni....nak kata ada masalah ngan tunang sebenarnya takder kot...masalahnya diri aku sendiri...paranoid...suka pikir benda bukan-bukan...terlalu cepat melenting...dan aku i jenis makan dalam...kalau ada benda yang aku tak puas hati tapi tak boleh nak lepas aku akan simpan dalam...aku pendam...sampai satu tahap bila dah tak boleh nak simpan aku akan meletup...

entah apa la yang aku duk membebel ni...serabutnya kepala aku sekarang!!!!!

...MENCELAH SEDIKIT...

hehe...sesi serabut kepala rasanya dah takder kot...sekarang rasanya kepala aku dah ok kot...dari tadi kerja aku duk surfing aje...cam tak ada kerja lain kan...oh ye...sekarang aku dah ada minat baru...bukan minat apa pun...aku berkenan sangat ngan hasil surfing aku ni...

tak tahu kenapa sekarang aku macam dah tak minat kain baju kurung yang bermotifkan bunga...sekarang aku lebih suka corak baju kurung yang bermotifkan abstrak...lagi menarik kalau ikut kaca mata aku...beberapa corak kat atas tu memang menarik perhatian mata aku...nampak lawa je...tapi tak tahu la pendapat korang pulak macam mana kan...

(^____*)v

...Perhatian Buat Kak RiEz...
nape mizah tak leh nak view blog akak ye??

2 comments:

kdee said...

mizah..take it easy..jgn byk pikir sgt..huhu

♥♥ Miss NuHa ♥♥ said...

KDEE : huhuhu...serabut kepala je keje aku ni kdee...tak habis2 ngan emo...ehehehe