02 July 2009

Nothing to Say

♥ i juz miss my fiance ♥
♥ really miss him ♥
♥ miss him so much ♥

padahal baru 2 minggu tak jumpa
saje je nak bikin havoc sikit
tapi perasaan manusia tak boleh tipu
memang aku rindu dia sangat-sangat
sekarang ni dia kat kelantan tengah panjat gunung stong
harap tak jadi apa-apa ke dia sepanjang dia mendaki


♥ nota kaki busuk
bila la nak jumpa ni ek??
eh baru perasan la...kami dua-dua specky...design spek pun lebih kurang...haha



3 comments:

cikyuyu said...

aik?
pnjt gunung stong..
ishkk..
uu ta sabar gak nie nak g daki neh sane!!
hhehehe :D
Insyaallah, kalau jadik ikut JPA3 g daki.. sdp doh wasee.. ngeh2

♥♥ Miss NuHa ♥♥ said...

CIK YUYU : cik abang tu je yang pi yuyu...akak tak pi pun...dia ikut rombongan kerja dia pi panjant gunung tu...yuyu pun nak pi daki gunung tu gak ke...bestnya...akak last sekali pi daki gunung ledang je masa kat ukm dulu...teringin jugak nak mendaki balik ni...tapi tak tahu la bila dapat mendaki balik...hehehe

cikyuyu said...

hehehheh :D
insyaallah! kalau ikut kira bln nie,
tapi ktorg paln pergi tASik kenyir lakkk...
hahahah :D

g gunung stong mybe pas raya