06 July 2009

One Month

...assalamualaikum...

5 Julai dah berlalu semalam dah...hari ni dah 6 Julai...which mean hari ni dah sebulan sehari aku bergelar tunang kepada tunang aku...hehe...semalam aku telah memaksa diri untuk kembali menjengah dapur untuk menyediakan sesuatu untuk tunang aku yang tersayang...tapi...tapi...yang menyedihkan tak jadi benda yang aku sediakan tu...sedih...

ni la benda alah yang aku sediakan untuk tunang aku sempena sebulan kami bergelar tunangan...huhu...actually aku tak terfikir pun nak masuk dapur buat kek untuk tunang aku ni...tapi masa aku duk mengelamun (kantoi lak mengelamun) kat taska tiba-tiba tertengok kalendar kat handphone...aik!!! hari ni 4 Julai...maknanya esok 5 Julai genab la sebulan aku bertunang...punya la semangat lepas balik kerja cari barang nak buat kek...tapi yang tak bestnya balik umah cari resipi kek coklat yang biasa aku buat tak jumpa...yang aku ingat bahan-bahan dia je...kuantiti yang nak guna aku tak ingat...hadui!!! spoil betul la...last-last sekali aku masuk je ikut suka hati aku...ikut gerak hati...main agak-agak je kuantiti bahan yang aku nak guna...kesudahannya...kek coklat yang aku buat rasanya tak macam yang biasa aku buat...yang paling menyedihkan kek coklat yang aku buat tu keras sikit...huhu...

:: for my fiance ::
sorry dear...lama tak buat kek sebab tu jadi ter'keras' sikit...but don't worry...lain kali tak buat kek keras lagi...i will make something better next time...

ok dah pasal tu...sekarang layan gambar kanak-kanak ribena pulak


haha...tiba-tiba je menempel gambar kanak-kanak ribena tu kat sini
layan je la ek

^___*





2 comments:

cIk pEnNa said...

doa2kan sue baik2 aje ye nnt..

opss..kije kat taska ke?

♥♥ Miss NuHa ♥♥ said...

CIK PENNA : mizah doakan semuanya bakal berjalan dengan lancar nanti sue...sue pun doakan untuk mizah...hehehe...lagi 4 bulan nak jadi bini orang...

ooppss...yup...kerja sementara kat taska...tu pun sementara pengurus taska tu dapat pekerja tetap...kesian pulak kat dia tak dak orang nak handle budak2 kat taska