22 July 2009

Tudung Syria

...assalamualaikum...

keluar masuk keluar masuk...tu je la yang aku buat dari tadi...kejap masuk bilik...kejap keluar bilik...cam tak tahu nak buat apa...kebosanan yang amat...nak tengok tv cam malas...nak call tunang lak dia tengah makan...oh ye...telefon tunang aku tak hilang la...dia tertinggal je sebenarnya...memang hilang ingatan betul la tunang aku sorang ni...haha...biasa la orang dah tua...hikhikhik...tua dari aku je...bukan tua yang beruban tu okes!! hehe

hehe...korang nak tahu tak...sekarang ni aku semacam dah JATUH CINTA la...hehe...bukan dengan manusia ok...hehe...tunang aku nak letak mana kalau aku jatuh cinta ngan orang lain...apa la...aku jatuh cinta ngan tudung Syria...korang mesti taukan tudung Syria ni tudung camne...sat aku tepek gambar sikit ye...

hehe...abaikan model yang tak bertauliah dan tak berapa nak lawa tu ye...tudung tu mak aku yang sponsor...hehe...maceh-maceh...pasni nak sambar lagi la pat lime nam lai lagi ke...hehe...cam best je pakai...erm...ok dah la sal tu...citer sal lain pulak...tapi nak citer sal apa yer..jap aku pikir...dah takder citer la nak citer...hehe...


cukup untuk malam ini...
malam yang membosankan...
('______')

...Buat Tunang TerSAYANG...
memang budak ngada-ngada ni suka marah-marah tapi yang sebenarnya dia malu nak ngaku yang dia tengah rindu ('____')


No comments: