23 August 2009

Salam Ramadhan

...assalamualaikum...

akhirnya menjelma jugak bulan yang ditunggu-tunggu oleh ramai umat islam iaitu bulan ramadhan al mubarak...alhamdulillah...hari pertama di bulan ramadhan ni ahli keluarga aku semuanya lengkap...abang aku yang bekerja di Banting dan adikku yang menuntut di UM sempat bersahur dan berbuka di rumah pada 1 ramadhan yang lalu....alhamdulillah jugak aku sempat menjadi teman tunang aku makan...walaupun tak berbuka bersama tapi aku tetap rasa happy sebab hari pertama ramadhan aku boleh bersama dengan dia...hehe...

aku rasa kalau tak jumpa dengan tunang aku sehari aku mesti tak senang duduk...camne keadaan pun aku mesti jugak bertemu mata dengan tunang aku tu...hehe...ngada-ngada betul la kan...belum kawen dah macam tu...kalau dah kawen tak tahu la macam mana gaya pulak nanti...hehe...

1 comment:

kdee said...

slamat bpuasa jugak mizah!