09 September 2009

09.09.09 + Datang Balik

...assalamualaikum...

09.09.09...tarikh yang dari dulu saya admire...tak tahu kenapa...maybe sebab bagi saya nombor 9 adalah nombor yang sangat cantik...pernah la jugak dulu saya menanam angan-angan nak kawen 09.09.09 tapi tak menjadi kenyataan...haha...masa tengah berangan tu tak terpikir langsung pun 09.09.09 tu jatuh pada bulan puasa...nasib la..

baik lah...sekarang saya tak tahu kenapa...hati ni cepat je terasa...kepala ni pulak...asyik pikir bukan-bukan je...kadang-kadang rasa macam fed up ngan semua benda...kadang-kadang rasa give up sangat-sangat dengan life ni...tak tahu kenapa...perasaan yang dulu saya tinggal tu datang balik...perasaan apa?? macam-macam...ada rindu...ada sakit hati...ada gembira...ada sedih...ada teruja...tapi yang paling saya rasa sekarang adalah lebih banyak rindu dan sedih di samping gembira dan teruja...

saya rindu dengan x-boy saya...seryes!! saya tahu memang tak patut saya ada perasaan macam tu tapi saya tak tahu la kenapa lately ni saya asyik teringat dia je...maybe sebab tunang saya jarang kontek saya kot...saya tak nak la ada perasaan macam ni...lets bygone be bygone!! enough is enough!! perasaan sedih pulak memang sama banyak dengan perasaan rindu...sedih sebab yang saya tak boleh kongsi dengan siapa-siapa pun...kadang-kadang rasa nak meletup kepala saya ni...macam-macam benda yang saya pikir...sampaikan benda yang tak patut saya pikirkan saya nak pikir jugak...kalau lah benda yang saya pikir ni boleh tapis-tapis nak je saya tapis sampai 99 kali...

19 haribulan nanti birthday saya tapi kenapa saya rasa macam takkan ada apa yang berubah...saya tetap saya...insan yang gemar melepaskan perasaan dengan menutur perkataan yang tak sedap didengar...sampai saya puas...sampai saya rasa lega...mungkin cara saya melepaskan perasaan tertekan agak keterlaluan tapi cara tu je yang boleh buat saya lega...

semalam pun sama...saya terlampau marahkan seseorang sampai saya tak boleh nak tido...benda tu bermain-main dalam kepala saya...rasa macam nak pecah kepala saya...dah lama saya tak rasa tertekan sebegitu rupa...sampai tak bangun sahur...haha...tak tahu la bila saya terlelap...tapi yang pasti penyakit lama saya memang dah kembali...bila tiba waktu todo saya memang susah nak lelap mata...kalau lelap pun sejam sekali mesti celik balik...camtu la keadaan saya tiap kali saya rasa tertekan dan marah...

...Persoalan...
Jahat Ke Saya??

Dah la pikir benda-benda camtu...lagi la pening kepala nanti...sekarang saya nak bagitahu sesuatu ni...kepada sesiapa yang murah hati...yang amat baik hati...saya amat-amat inginkan barang-barang di bawah ni...SANGAT-SANGAT tau...SANGAT SANGAT SANGAT!!!

Pink Laptop :: Model Sony Vaio CS11

Pink Digital Camera :: Sony Cyber-shot DSC W5

hehe...rasa-rasa dapat tak ek?? ada tak yang bermurah hati nak menghadiahkan saya dengan barang-barang tersebut??


2 comments:

hakiminwizan said...

nak ke hadiah macam tuh???

♥♥ Miss NuHa ♥♥ said...

HAKIMINWIZAN : iskh!! dah kata birthday ngan wedding wishes mesti la nak...nape?? nak bagi ke??