14 September 2009

Entri Tanpa Tajuk

...assalamualaikum...

salam ramadhan semua...tak lama lagi dah Syawal...bestnya...leh cuti...walaupun raya ke-3 saya dah start kerja tapi saya tak kisah sebab perasaan nak raya tu cuma ada untuk raya pertama sahaja...raya ke-2 saya dan keluarga dah ada kat rumah dah..hehe..

beberapa hari yang lalu (saya sendiri dah lupa bila sebenarnya) saya ada membeli 2 helai shawl...sebenarnya saya beli sehelai saya...nak dijadikan cerita shawl yang mula-mula saya book tu dah disambar orang lain...tu la...book lama sangat...duit pulak saya dah bank-in kan...shawl yang berkenan tak ada terpaksa la memilih shawl yang sama pattern tapi berlainan warna...shawl yang saya nak beli ni untuk barang hantaran saya nanti...saya dengan tunang beli barang sendiri-sendiri pastu baru tukar...lagi senang macam tu sebab saya ngan tunang tak ada masa nak shopping sama-sama...nak beli barang tunang sendiri sorang-sorang lak takut tunang tak berkenan...dia pun sama...so kitorang buat keputusan beli barang sendiri pastu baru buat sistem barter...tukar suka sama suka...shawl untuk hantaran dah jumpa...tapi ada balance pulak duit...so malas nak suruh dia bagi balance saya pilih lagi satu shawl untuk cuba-cuba pakai...tak tahu la muka saya ni sesuai ke tak pakai shawl...dah la muka bulat...

siapa yang kata saya dah kurus tu think again...observe and think again!! haha...i'm fat!!

kad jemputan majlis kahwin nanti pun dah siap sebenarnya...tempah awal so siap awal la...tu pun nasib baik tempah awal...boleh la betulkan typing error dengan nombor telefon...cuma ada satu yang tak terpandang si terpaksa la abaikan kesalahan kecik tu...alamat pun dah kumpul...dah siap tulis dah semua...tinggal nak pos je...tunggu masa nak pos je...nak pos sekarang macam awal lagi...posmen lak tengah sibuk ngan kad raya kan...tunggu awal bulan 10 nanti la baru pos...pos awal-awal kang nanti orang letak merata-rata pastu tak ingat majlis saya nanti...haha...

sebelum saya mengundurkan diri..ececeh!! sopan la pulak...ingin sekali saya promotekan di sini...saya ada barang nak let go...siapa yang nak drop comment ok...

nak tahu detail pun kena drop komen jugak...haha


No comments: