12 September 2009

Happy Again

...assalamualaikum...

wah!!! episod duka dalam hidupan harian saya dah berakhir...sukanya saya...akhirnya saya happy kembali...haha...entah apa-apa pulak rasa...sebelum ni yang tak berapa nak happy tu sebenarnya sebab saya ada sedikit selisih faham dengan tunang saya yang tersayang...biasa la kalau berada dalam alam pertunangan...banyak dugaan dan ranjau...memang saya dan tunang saya banyak bergaduh dalam tempoh kami bertunang ni...yang jadi puncanya saya la...hehe...kenapa la saya ni selalu sangat berfikiran negatif dan sempit...selalu pikir tunang saya tak sayangkan saya padahal tak betul pun sangkaan saya tu...tapi tunang saya memang pandai buat saya rasa bersalah...tiap kali saya buat hal saya akan menyesal dan merasa bersalah kemudiannya...macam budak-budak je...walau kerap macam mana pun saya buat perangai dan cari pasal...saya takut kehilangan tunang saya sebenarnya sebab bagi saya tak ada lelaki yang baik macam dia yang boleh terima saya dan keadaan saya seadanya...

oh ya...hari ni saya keluar berbuka dengan tunang saya...dah 2 minggu tak keluar makan dengan dia...last sekali kalau tak silap saya keluar makan dengan tunang saya masa merdeka...alhamdulillah...keadaan kembali normal...kami anggap perselisihan faham yang terjadi sebagai salah satu dugaan yang kami perlu tempuh...memang mencabar...2 bulan lagi kami akan diijab kabulkan...kami perlu tabah dan redha dengan apa sahaja yang kami bakal tempuh...eh! melalut ke lain pulak...hehe

lagi beberapa hari kita akan melangkah ke bulan yang baru iaitu bulan Syawal...persiapan raya hampir semua dah siap...kuih raya tak buat tahun ni...malas...masa pun tak ada...tempah saja dengan rakan sekerja yang ada di KL...adik pun tempah dengan kawan dia kat UM...abang selalunya akan bawa balik kerepek dan kuih raya dari KL...so kiranya mak memang tak rungsing sangat la pasal kuih raya...kalau mak tak buat atau beli pun kami adik beradik memang akan membeli...haha...anak yang baik kami ni...

what ever it is...i'm so glad that my heart back to normal...feel the same again...love the right person again...and miss the right person again...


...Buat Tunang Tersayang...
Saya SAYANG Awak Sangat-SANGAT



No comments: