28 September 2009

Kehangatan Mula Terasa



...assalamualaikum...

Syawal dah seminggu dah kan...maksudnya apa?? maksudnya kembali bekerja la...ingat nak update pasal raya tapi malas la pulak...semua blog saya terjah cakap pasal raya...nanti reader mesti bosan kan...masuk sini cakap pasal raya...masuk sana pun cakap pasal raya...so disebabkan saya ni seorang yang sangat baik hati dan tak nak reader saya bosan bila masuk blog saya ni saya dengan berbesar hati tak nak cerita apa-apa pasal raya...saya nak tepek 2 keping gambar je...yang lain-lain tak nak cakap apa-apa...boleh kan camtu?? tak boleh pun kena buat boleh jugak...haha

wah!!! pipiku dah semakin tembam!!!

me and my lil' sis..Ainul Halimatuzzahra...

baiklah...gambar dah tepek dah kat atas...sekarang saya nak buka cerita lain...orang lain kalau nak raya mesti cat rumah kan?? cat pun mestila sebelum raya...tapi keluarga saya tak...cat rumah lepas raya...haha...tujuannya pulak bukan lah sebab nak raya tapi sebab lain...sebab saya nak kawen nanti!!! yahooo!!! tinggal sebulan lebih je lagi...hehe...

kami adik beradik bersama-sama dengan keluarga mak usu kami telah bekerjasama mengecat dinding di dalam rumah kami...hasinya sangat memuaskan hati dan cantik sekali...hehe...warna yang dipilih sesuai la dengan tema saya kawen nanti...

sila abaikan kepala lutut milik adik saya yang tak berapa nak cantik dan menawan itu...

operasi pada malam pertama : macam kapal pecah dah ruang tamu rumah saya...

pengecat yang tak bertauliah tapi banyak berjasa...terima kasih diucapkan kepada anda...

(^___*)v
kawen tinggal sebulan lebih dah tapi rasa macam banyak tak siap ni...waaaa!!!!



1 comment:

cIk pEnNa said...

bergasak ye mengecat umah..
;)