09 November 2009

Sangkar



...assalamualaikum...

semakin hari debaran tu semakin terasa...bila dah dekat sangat ngan masa nak 'menjadi' tu rasa berdebar-debar tu makin kuat...rasa sayang pun makin menebal...rasa tak larat tu jangan nak kata la...memang selalu sangat rasa macam tu...huhu...siannya kat saya...haha

semalam lepas balik kerja saya pergi setelkan apa yang patut...saya pergi bayar bil celcom pastu pergi meng'usya' cincin untuk tunang saya...cincin tak beli lagi okes...huhu...tunang saya tak suka pakai cincin sebenarnya tapi saya tetap nak belikan sebentuk cincin untuk tunang saya...

lepas dah setel semua benda tu, saya balik umah la...letih doh...balik umah saya ada agenda lain pulak..saya nak siapkan sesuatu...toing toing!

kenalkah anda dengan benda alah ni? rujuk gambar dia atas

semalam dengan penuh semangat dan bersungguh-sungguh saya telah berjaya menyiapkan tapak sangkar untuk barang hantaran saya nanti...take note ye...semua barang hantaran saya buat sendiri (bersama-sama dengan bonda saya)...tak suka la membazir upah kedai...bukan murah...paling murah pun RM50 satu dulang tau...kalau 9 dulang tak ke dan RM450? ha...lu pikir la sendiri...so, amacam? ada bakat tak? kalau macam ni boleh buka bisnes buat barang hantaran kan?

sekian untuk hari ni...wassalam...



3 comments:

SYAHIDA said...

mizah, kawen ble?..jgn lpe ajk aku neh..hehe

♥♥ Miss NuHa ♥♥ said...

SYAHIDA : oit makcik...aku kawen 22hb Nov ni...huhuh...moh le ramai2

sweethOneY said...

mizah kretif! lawa..