10 January 2010

Baby Gaga

...assalamualaikum...

sekarang baru berkesempatan nak membelek blog sekejap...tadi belek blog orang lain jap tadi pastu jumpa blog seseorang....hurm...look interesting...sala satu widget yang dia guna menarik perhatian...hehehe...selongkar-selongkar akhirnya jadi la yang macam kat bawah ni...

pregnancy calendar

sekarang baru la saya boleh tahu perkembangan 'orang baru' dalam perut saya ni...ha!! lately ni asyik rasa nak muntah je...loya sangat tengkuk ni...selera makan pun dah berkurang...bau hubby pun kadang-kadang tak tahan...tapi nasib baik boleh tidur sama-sama lagi...kalau kena yang alahan tak boleh tido sama-sama ngan hubby tak ke naya...huhu...tak sanggup!! haha

nak masak pun kadang-kadang tak larat...bukan apa...bau bila masak tu kadang-kadang buat tengkuk ni rasa loya semacam je...badantak usah nak cakap la...memang cepat letih...kadang-kadang kalau dah baring tu bila bangun sakit benor la pinggang ni...bila duduk lak memang sakit pinggang...badan selalu rasa panas...tido selalu awal...kalau dulu boleh lagi tahan sampai pukul 12 tengah malam tapi sekarang pukul 10 malam pun mata dah minta ditutup...mood pun kadang-kadang tak boleh nak kawal...asyik nak marah-marah je...mulut pulak laser semacam...jangan ada benda tak kena sikit mula la nak melaser...my bad!

even terseksa macam ni (oopppss!!! tak baik) saya tetap rasa happy sebab saya tahu penyeksaan saya ni berbaloi...hehe...suka betul hubby saya dengan kehadiran 'orang baru' ni...
:: sukanya saya ::

2 comments:

kdee said...

congrats mizah.take care of urself k.lately ni rmai btul membe aku pregnant.hehehe.suka2!

--as-- said...

huhuhu mizah..hati-hati...jangan cepat marah...ingat tuhan ok...