02 January 2010

New Beginning

...assalamualaikum...

sudah lama tak beramah mesra dengan jurnal online saya ni...rasa macam berkurun lamanya...hari ni baru terbuka hati nak update...entah dari mana datang keinginan nak mengupdate tu tak tahu la...lately...life rasa macam tak lengkap...selalu sangat sibuk dengan tugas harian yang tak tahu bila nak habis...masa rasa macam tak cukup...24 jam rasa macam terlalu pantas...rasa macam nak tambah lagi 10 jam...i wish i can do that...

wah!!! my life rasa hampir-hampir lengkap semenjak seminggu yang lalu...akhirnya...sesuatu yang saya nanti-nantikan bakal menjadi kenyataan dalam masa beberapa bulan akan datang...alhamdulillah....rezeki baru datang...syukur yang tak terhingga kepada yang Maha Esa atas kurniaan yang telah diberi...akan saya jaga amanat yang diberi dengan sebaik boleh...tak terkata rasanya...sangat-sangat gembira...

Ya Allah...syukur yang tak terhingga kerana Kau telah menemukan saya dengan insan yang kini telah bergelar seorang SUAMI...terima kasih kepada beliau kerana sudi mendengar keluh kesah dan omelan saya...tanpa beliau rasanya saya masih lagi terumbang-ambing dalam dunia yang tak tahu di mana permulaan dan pengakhirannya...syukur yang tak terhingga kerana kehadiran beliau sedikit sebanyak menjadikan diri saya tabah dan kuat..

semoga dengan kehadiran 'orang baru' dalam hidup kami berdua berdua akan mengukuhkan lagi ikatan yang terbina.


...Buat Suami Tersayang...
terima kasih kerana sudi melayan kerenah isterimu yang tak tahu bila nak dewasa ni



5 comments:

shakirah samsudin said...

congratulation :)

♥♥ Puan Nu'Ha ♥♥ said...

thanks a lot dear...

kdee said...

congrats mizah.take care of urself k..

zurianul said...

mizahhhh....jaga diri molek dehhh...happy sokmo ok...

cikyuyu said...

akak. cong!!
adeh , cepat dpt org baru ehh!
alhmdulillah