24 June 2010

Away From My Lil' Lappy

...assalamualaikum....

sekarang saya bercuti 3 hari dari mengupdate blog, meng'sekodeng' blog orang lain, melayari laman mukabuku, dan seterusnya bercuti dari melayari dunia tanpa sempadan...sekarang saya berada di kawasan yang langsung tak ada talian untuk masuk ke dunia tanpa sempadan ni...sedih kan...waaaa...

agaknya sekarang ni perut saya sedang di'lenggang' oleh mak bidan tak? entah la...saya pun tak pasti...entri ni pun di buat sebelum saya berangkat ke kampung mak mertua saya di Kelantan...hati agak berat nak melangkah pergi ke sana sebenarnya sebab saya memang tak nak la 'melenggang perut ni'...bagi saya benda tu semua mengarut...tapi maybe tak buat kot...maybe buat doa selamat, sembahyang hajat dengan makan-makan je kot...think positive...sebab everything mak mertua dan keluaga mertua yang rancang...saya hanya perlu 'bawa perut' (yang memboyot) ni je...

hehe...mak kata kalau betul keluarga belah mertua buat 'melenggang perut' ni ikut je...boleh merasa pengalaman perut kena 'lenggang' macam mana...member-member lak siap suruh amik video dengan gambar...hehehe...

apa-apa pun asalkan baby dalam perut ni sihat walafiat itu sudah memadai...tak sabar nak tunggu baby ni keluar...nak tengok macam mana la rupa dia...perangai dia...ragam dia...

agak-agak perangai baby macam mak dia ke macam bapak dia ye...hahaha...ataupun dua-dua sekali baby ikut...erm...tiba-tiba lak rindu dengan 'body' lama...yang slim melim...hahaha...yang tak berapa nak muncit...

peace...no war!!! hehe


No comments: