06 July 2010

Saya Mahu Kamu!



...assalamualaikum...

durian oh durian...sape suka makan durian sila beri perhatian...hehehe...sekarang ni kat mana-mana saya tengok ada orang jual durian...saya yang sememangnya hantu durian memang tak tahan tengok...memang saya suka sangat dengan durian ni...rasa lemaknya...manisnya...memang menjilat jari...

melihat gambar mu sahaja membuatku tergoda wahai durian

tapi ada jugak orang yang tak suka makan durian disebabkan oleh baunya...busuk sangat ke bau durian ni ye? bagi saya bau durian ni tak busuk pun...wangi la...

oh durian....saya memang mahu makan kamu....teringin mahu makan kamu...minggu lepas sudah dapat makan durian seulas kat tempat kerja...tadi pun dapat makan jugak 2@3 ulas kat ofis...ada budak bawakkan...tapi tak cukup la...still mahu makan durian lagi...



1 comment:

aishah said...

bestnya,,,nk jugok!huhu