04 October 2010

Help!!

...assalamualaikum...

tertekan gila aku sekarang ni...tak tahu nak buat macam mana...tak tahu nak cerita ke sape...cakap salah tak cakap salah...luahkan salah tak luahkan pun salah...dalam dilema betul...serba salah aku jadinya...macam-macam benda yang dipendam...kadang-kadang rasa macam nak gila...tak tahu la nak buat macam mana...serba salah!!! tak tahu nak luahkan kat sape sebab aku tahu bila aku buka mulut je mesti aku yang dipersalahkan balik!! ARGHHH!!! TERTEKAN SANGAT!!! kadang-kadang bila aku dah naik hantu baby Lili yang jadi mangsa!! YA ALLAH!! berdosanya aku!! Lili...maafkan ibu...ibu tertekan...ibu tak ada tempat nak luah...maafkan ibu sayang...ibu memang bermasalah...ibu jenis tak pandai nak setelkan masalah...ibu jenis yang suka pendam masalah...tapi bila dah tak tahan sangat ibu meletup jadi separuh gila...



No comments: