10 December 2010

Alhamdulillah...Semuanya Selamat


...assalamualaikum...

banyaknya la nak saya kongsi dengan semua...banyak sangat sampai tak tertulis entri...beberapa minggu ni aktiviti sangat padat...ada majlis nikah abang saya...majlis sambut menantu lagi...tambah lagi dengan aktiviti berama anak tersayang (layan anak tak nak bagi anak kacau majlis abang dengan tangisannya yang membingitkan telinga)...majlis berjalan seperti majlis-majlis yang lain...berbeza hanya pada adatnya sahaja...kak ipar saya berketurunan jawa jadi adatnya amat berbeza dan memenatkan juga sebab kena ulang alik banyak kali...adus!!! dah la anak buat hal badan penat...memang tak larat sangat...apa kata kita layan gamber nak...



semoga kakak ipar saya ni tak terkejut la dengan kerenah family saya yang hehehe...agak havoc ni!

No comments: