09 January 2011

Mari Baca


...assalamualaikum...

nak hapdet laju-laju ni...hehe...curi masa jap...penat buat filing...semangat gilos hokeh saya membuka berpuluh-puluh file untuk bilik sebelah...maklum la...nam menang pertandingan 5S ni...currently mood very la the good (english ke laut)...lately memang bersemangat gila kerja...tak tahu kenapa...dah nak masuk minggu kedua tahun baru dah tapi saya masih tertanya-tanya apakah azam baru saya...azam tahun lepas dah tercapai ke? entah la..ada azam ke tahun lepas...tarak! meyop! nehi babuji hey!

entri ni di buat bukan untuk bercerita pasal azam ye..nope! tidak sama sekali...entri ini dibuat adalah kerana suka-suka saya nak buat...tak ada isi yang boleh di guna pakai...bila difikir-fikirkan balik entri ni kalau tak buat pun takpe tapi saya nak buat jugak...ada siapa-siapa yang kisah? tak ada pun kan?so...nak story apa ye?

hurm...nak story pasal my baby la...hehe...tak habis-habis cakap pasal anak dier! ada saya kisah?! hehe...saya sayang anak saya sebab itu saya buat entri pasal anak saya...tiba-tiba lak...apa kes? haha...pening kot...hadoi ya!! nak ubat!!! tak boleh!!! tak boleh makan ubat sebarangan...fikir anak! fikir anak!....

........


......


entri ini terpaksa diberhentikan atas sebab-sebab tertentu....



tet!



tak ada idea dah sebenarnya @_@

bubbye!

No comments: