10 February 2011

Life So Far



...assalamualaikum....

kadangkala kita kena menenangkan diri seketika untuk memberi ruang kepada hati untuk berbicara...lama jugak tak update blog...memang betul-betul tak berkesempatan...bila dah ada kat rumah keseluruhan masa banyak dihabiskan dengan melayan anak dan suami...hhehe...memang sangat padat...sekarang ni life saya rasa agak tenang dan tiada lagi keserabutan melanda kepala...alhamdulillah...mudah-mudahan kekal berpanjangan...

sejuk je hati tengok budak kecik ni kan? hehe...banyak kerenah budak ni sekarang...pandai curi perhatian saya dan suami...semenjak boleh makan ni kerja dia nak makan je tapi badan tak jugak besar...whatever it is...we ibu dan abi love u dear


No comments: