17 April 2011

Maharaja Lawak Minggu Ke-3


...ASSALAMUALAIKUM...
tak lengkap rasanya membuka sebuah entri tanpa memberi salam terlebih dahulu...pasti lebih afdal dan bagus andai pembuka bicara disertakan dengan bahasa yang indah..erm...baiklah...sekarang seperti yang kita tahu fenomena Maharaja Lawak telah lama tersebar...saya dan suami juga terjebak dengan wabak Maharaja Lawak ni...sampai kami sanggup melanggan pakej Mustika di astro...padahal tak payah langgan pun tak apa sebab boleh je kalau nak tengok dalam internet...bagi kami...tiada kepuasan andai hanya melihat di internet jadi kami melanggan pakej mustika tersebut walaupun bil bertambah sebanyak RM 12.99...

kumpulan pilihan saya adalah Jozan dan Sepah manakala peserta solo pilihan saya adalah Nabil...memang tertunggu-tunggu la persembahan dari mereka...minggu ni tema persembahan adalah Muzikal...juga tema kegemaran saya...malas nak cerita panjang saya kongsi dengan anda persembahan dari kumpulan kegemaran saya ni..

ENJOY!

KUMPULAN JOZAN (GILA LAWAK!)


KUMPULAN SEPAH (GILA LAWAK! SHUIB MEMANG KELAKAR!)


NABIL (BEST OF THE BEST FOR THAT NIGHT)




No comments: