15 May 2011

10 Things : I Hate



10 THINGS I HATE



1. ORANG PAKAI SELUAR LONDEH : ni aku memang paling tak suka...entah pesen apa la nak pakai seluar londeh sampai nampak getah boxer tu...apa motif nak tunjuk boxer semua tu? cecite ceciter ape pekdahnya pakai londeh2 tu...

2. MINUM SUSU : AYARK!! ni tak tahu la kenapa memang susah benor la nak menelannya...mencik mencik!

3. BAWAK BABY KECIK TUNGGANG MOTOR ATAS JALAN RAYA YANG SESAK : BAHAYA! BAHAYA! BAHAYA! pikir keselamatan baby korang boleh tak? memang tak boleh tengok budak kecik especially baby tunggang motor dengan mak bapak diorang atau sesiapa sahaja tanpa ada ciri-ciri keselamatan langsung!!!! mencik!!!!

4. TEMPAT SESAK : dah trauma dah ngan keadaan yang sesak ni...especially kalau naik komuter atau LRT...pernah kena dah sekali ngan mat bangla!!!!! tiba-tiba ada benda keras menyucuk-nyucuk kat belakang montot aku masa aku naik komuter balik ke UKM lepas interview kat mana entah masa belajar dulu...TRAUMA!!!!!! no more crowded place for me okeh!

5. MELUDAH MERATA-RATA : dah hebat sangat ke sampai nak kena meludah merata-rata?! tak bertamadun langsung la!

6. MANJAKAN ANAK SAMPAI ANAK NAIK KEPALA : ni memang saku tak boleh tahan...anak buat salah ke buat apa ke tak pernahnya nak marah...aku memang tak boleh sebab aku dididik dengan penuh disiplin...mak bapak aku memang tegas...aku pun akan jadi tegas dengan anak-anak aku...tak nak anak naik kepala...hish!

7. GAYA TAK CUKUP UMUR : ni satu lagi ni...tergedik-gedik macam tak cukup umur...umur dah layak panggil mak tapi tergedik-gedik macam budak berhingus...apa kelebihan sampai nak tergedik-gedik tak bertempat tu?

8. PEKAK TULI : memang pantang la ni...kalau aku bercakap ke tegur ke buat gaya pekak tuli...bengong tol...memang buat aku bertambah menyirap kalau ini macam la!!1 kalau aku tengah bercakap atau tegur kalau buat pekak tuli memang nak kena la!

9. SUKA TUDUH MELULU TANPA USUL PERIKSA : dah terkena dah sekali dengan sorang KAKAK ni...cakap ikut sedap mulut je...dah hebat sangat ;a tu

10. KUCING : SEBAB TAKKUUUTTT!!!

No comments: