19 May 2011

10 Things : You Want To Say To One Person

10 THINGS : I WANT TO SAY TO ONE PERSON

1. TERIMA KASIH :  kerana tanpa anda tiada la saya di dunia ini......

2. TERIMA KASIH  : kerana tanpa anda tiada la saya menjadi seperti saya sekarang ini......


3. TERIMA KASIH : kerana tanpa anda saya tidak dapat bayangkan bagaimanakah keadaan kehidupan saya....

4. RINDU : sepanjang ketiadaan anda  saya rasa sangat-sangat sunyi dan sangat-sangat rindu....

5. SAYANG : walaupun mungkin jarang terzahir di bibir sewaktu hayatmu dulu namun di hati perasaan itu tak pernah terpadam..sangat-sangat sayang....

6. MINTA MAAF : sepanjang hidup bersama denganmu dulu selalu sangat diri ini melakukan perkara yang
mengguris hatimu...

7. MINTA MAAF : kerana semasa hayatmu dulu diri ini sangat suka membantah segala arahanmu....

8. MINTA MAAF : kerana semasa hayatmu dulu pernah terdetik perasaan BENCI...namun ku insaf kerana ku tahu segala yang dikau lakukan adalah kerana kebaikanku...

9. MINTA MAAF : kerana pernah terdetik perasaan MARAH & BENCI padamu ketika turutan dan keinginanku tidak dipenuhi..

10. HANYA AL-FATIHAH yang dapat ku hadiahkan kepadamu


Buat insan yang bernama AYAH...Love till the end...

No comments: