02 May 2011

Low self-esteem


Salam semua….sekarang ni memang saya rasa seperti saya ni manusia paling blur dalam dunia...semua yang saya buat serba tak kena…jalan tak kena…duduk tak kena…berlari tak kena (pernah berlari ke saya ni…hurm)…berjalan tak kena…mencangkung tak kena…haha…rasa macam seakan dunia ni sishkan aku…hurm…keyakinan diri aku turun secara mendadak-dadak…very low sekarang…sangat-sangat low…memang aku sangat kurang keyakinan diri…sebabnya??

Senang je…aku GEMOK!!!! YA ALLAH!!! Sangat GEMOK!!! AKU TAK SUKA GEMOK!!! Ya!! Itu yang ada dalam kepala aku semenjak akhir-akhir ni…tak bersyukur langsung kan? Sejak bersalin berat badan maintain la kejap…tapi maintain la sebulan...lepas tu bagai dipam-pam la pulak…HATE IT!! But it’s all my mistake…sebab terlalu ikutkan nafsu makan kot…entah la…rasa macam kuat makan je…maybe sebab breastfeed baby kot…jadi nak makan sedap je kerjanya…

Agak-agak boleh kembali kurus macam dulu ke? STRESS bila fikir la!!


No comments: