20 February 2012

Collagen

bila umur dah nak masuk kategori berumur ni...(hehehe...beumur ke 26 tahun?) aku kena la menjaga kesihatan dan penampilan diri supaya muka aku sentiasa nampak muda gitu...hehe...sabor je la...sekarang ni aku asyik duk tengok ramai orang yang cocok botox sana sini...buang duit je...HARAM la benda tu semua! aku macam nak try makan produk collagen...hehe...adik aku dah try makan dan alhamdulillah aku ada nampak perubahan pada muka dia...nampak lain la sebab muka dia ni jenis kulit muka orang cina...hehe...dah keturunan kitorang ni dari keturunan cina memang ada la sikit-sikit iras cina tu kan..hehe...merepek!

ok...sekarang aku berminat nak try jugak...dan dalam kepala aku sekarang ada 2 produk yang aku suka~tapi tak tahu nak try yang mana???

KEBAIKAN PENGAMBILAN EVE COLLAGEN:-
KULIT
  • Melembut, melicin dan menganjalkan kulit
  • menghilang/mengurangkan garisan kedut halus terutama di bawah mata
  • menyeri dan mencerahkan wajah
  • mencerahkan kulit dari dalam dan menghilangkan pigmentasi
  • menghilankan jerawat dan memudarkan parut jerawat dari wajah
  • mengcantikkan badan dan menghilangkan geleber kulit
  • menganjalkanpayudara dan melembut danmenghaluskankulit payudara
TUBUH & KESIHATAN
  • Meneutralkan radikal bebas dan meningkatkan sistem imun badan
  • meningkatkan kadar metabolisma, mengurangkan kolesterol dan mengatasi masalah sembelit
  • mengstabilkan kitaran hormon, kitaran haid dan menghilangkan senggugut
  • mengetatkan faraj dan meningkatkan libido wanita
  • menguatkan tulang, gigi serta sendi
RAMBUT
  • menguatkan akar rambut
  • melembut dan menyinarkan rambut
  • mengurangkan rambut bercabang
  • membasmi keguguran rambut
  • menyuburkan dan melebatkan rambut


COCOA COLLAGEN POWER PLUS 

KEBAIKAN DAN KHASIAT:

  • Membantu mengimbangi hormon
  • Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut
  • Mencantik,menghalus dan menggebukan kulit
  • Memontokkan dan menegangkan payudara serta punggung
  • Melambatkan proses penuaan
  • Merapatkan vagina dan mengeratkan hubungan suami isteri
  • Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut
  • Mencantikkan kembali tumit kaki yang pecah
  • Mencerahkan kulit secara semulajadi
  • Memberikan tenaga
  • Membantu mengurangkan keguguran rambut
  • Melancarkan peredaran darah dalam badan
  • Mengimbangi berat badan
  • Meningkatkan daya penghadaman
  • Pengurangan sengal-sengal dan lenguh-lenguh otot


No comments: