19 February 2012

Fahrin Ahmad



Jejaka Idaman Malaya??

wah! betul je Fahrin Ahmad ni jejaka idaman malaya? haha! tak boleh blah! hehe....comel ork muka dia...hehehe...actuall nak kata minat gila tu idok ler...suka tengok je...nak-nak kalau lalu depan Mydin Mall kat Terengganu tu...kan ada poster besar mamat ni kan...mesti tengok la...haha! sebab apa suka tengok? sebab aku rasa muka dia ni macam mengingatkan aku ke seseorang je..haha...nak kata sama tak la sama 100% kot tapi ada la kot sikit-sikit...hehe...tapi kalau tanya orang lain mesti kata dik sama langsung...hahaha!


No comments: