19 March 2012

Patah Seribu

hari ni aku dah start kerja! yahoo! semalam ada peristiwa bersejarah berlaku....huhuhu....sedih...sedih sangat-sangat....mula-mula marah teramat sangat...lepas tu rasa macam nak makan orang je...lepas tu tiba-tiba rasa ok balik....benyak betul perasaan yang aku alami semalam....berkecamuk dah semuanya....

ha! nampak tak apa yang telah belaku dan menyebabkan hatiku patah seribu...huhuh...tiba-tiba terngiang-ngiang lagu Shila Amzah-Patah Seribu tu...huhuhuhu...ni kerja anak dara tu sorang la...mematahkan spek mata ibu yang satu ni~ nape la tak patahkan masa ibu dapat bonus hari tu sayang oii! hehe

sementara nak buat spek baru ni terpaksa la ibu pakai spek mata lama ni...nasib baik la ibu simpan lagi cermin mata zaman belajar kat UKM hari tu...huh...kalau tak mau meraba la ibu pergi kerja..dah la nak buat spek baru nak kena tuggu seminggu sebab cermin nak kena tempah dulu...hadoi la~PATAH SERIBU HATIKU..


 don't forget to stop at BABY LILI DESIGN...

No comments: