12 April 2012

Aktiviti Di Kala Petang

hari ni aku ngan laki aku ambik EL...berehat-rehat di rumah...aku macam biasa la...melayan mabuk orang mengandung....huhuhu...mabuk aku ni datangnya tak kira masa dan tempat....dalam kereta...di tempat kerja...di mana-mana tak kira siang atau malam...tapi aku tak ada la mengeluh atau merungut sebab aku bangga dan teruja dengan kandungan kedua aku ni...harapnya semuanya berjalan dengan lancar..

kalau dah bercuti dan tak ada apa yang nak dibuat...aku dan laki aku akan bawak anak dara aku yang sorang ni jalan-jalan naik motor...memang anak dara ni suka sangat la dengan aktiviti keluarga yang satu ni...erm...oh ye...blog aku masih 'DALAM PROSES PEMBINAAN WAJAH BARU'...haha....saje nak kasi lain sikit...sekarang kan...aku macam sedikit addict dengan kaler merah! hehe....


anak dara get ready nak naik motor


tunggu abbi menangguk ikan...haha


tangkapan ke? hahaha...




don't forget to stop at BABY LILI DESIGN...


No comments: