26 April 2012

Alahan Mengandung

Photobucket

waalupun ini adalah kandungan yang kedua bagi diri aku...alahan tetap alahan...tetap juga ada...hari-hari aku rasa letih sebab muntah-muntah dan tenaga aku rasa macam disedut keluar...kadang-kadang aku rasa macam nak baring je sepanjang masa...tanpa buat apa-apa...kerja pun dah selalu sangat ambil EL dengan MC...memang penangan kandungan kedua ni hebat dari kandungan pertama...

proud to say! aku masih menyusukan anak aku yang pertama walaupun Lili dan masuk 1 tahun 8 bulan...aku rasa tak sampai hati pulak nak lepas susu Lili sebab Lili memang kurang hisap susu botol...tak tahu dah nak ajar macam mana memang Lili tak nak....sebab tu la tenaga aku selalu je tak ada...anak aku duk sedut tenaga aku hari-hari...

aktiviti aku kat rumah pun dah banyak berubah...balik je kerja aku akan berbaring tak bangun-bangun...terima kasih kepada Em.Suami kerana memahami diri ini dan sudi memasak setiap hari...walaupun kadang-kadang aku tak makan pun sebab selera makan aku tersangat la kurang...nak buat camno...makan muntah makan muntah... :)


 don't forget to stop at BABY LILI DESIGN...

No comments: