09 May 2012

Kenapa Sanggup Lakukan? [UPDATE]

Photobucket
baru saje aku melihat satu video di facebook yang memang buat hati aku luluh...video tu tak habis aku tengok...setengah pun tak sampai...hati aku jadi sebak dan sedih...kenapa sanggup anak kecil itu diperlakukan sebegitu?

klik link ini untuk melihat video
tak sanggup nak letak video tu kat sini

aku tak sanggup nak tepek video tu kat blog aku sebab aku rasa perempuan yang perlakukan anak sekecik itu adalah manusia yang tak berhati perut dan layak dipanggil binatang...itu gelaran yang selayaknya...kenapa dia perlakukan anak kecik itu sebegitu...walau marah sekalipun takkan la sanggup buat macam tu...

terus terang aku pun kadang-kadang marah anak...tapi tak ada la sampai macam tu...paling teruk pun aku cubit..tu pun bukannya cubit macam tak ingat dunia...cubit main-main...sepak langsung tak...tampar pernah tapi bukan seperti tampar budak jahat...tampar sekadar melalukan tangan di pipi...marah aku pada anak aku hanyalah dengan kata-kata dan ugutan...mulut je yang berbunyi dan bila didengar orang memang la nampak buruk tapi tu je yang paling teruk aku buat ke anak aku bila aku marah...dan aku akan MENYESAL selapas aku lakukan semua tu....bila malam aku akan peluk dan cium anak aku sebab dia la permata hati aku...

KENAPA PERLU MELAHIRKAN ANDAI TAK BOLEH MENYAYANGI ANAK KECIK SEADANYA??!!

ALHAMDULILLAH! rupanya mak sendiri...dah kena tangkap dah...kes berlaku tahun lepas di Petaling Jaya
klik sini untuk info mengenai kes tersebut



 don't forget to stop at BABY LILI DESIGN...

No comments: