09 May 2012

Untuk Lil'Angel

Photobucket
hari ni aku rajin sikit...masak untuk anak dengan suami...haha...masak asi goreng je pun...untuk bekalan aku ke tempat kerja...suami sarapan...dan bekalan anak ke taska...memang sekarang aku kena rajin membekalkan makanan untuk Lil'Angel tu...sebabnya...Lili tak minum susu kat sana...tak tau dah nak buat camne...asyik nak menyusu badan je...sampaikan kat taska rela berlapar...dan hanya meyusu bila aku balik kerja...so untuk anak...ibu sanggup la bangun pagi siapkan bekal...so...resultnya! hari ni aku masak nasi goreng...

agak struggle jugak la masa nak masak...sebabnya...Lili duk bergantung di kaki aku ni ha...huh! susah nak bergerak...agak terbantut la proses memasak pagi tadi...hehehe...so hasilnya macam gambar atas la...makan sambil minum milo panas pun besh! hehehe...kalau mengandung aku boleh telan milo...kalau tak jangan harap milo nak singgah dalam tekak ngan mulut aku ni ha~ Adios!



 don't forget to stop at BABY LILI DESIGN...

No comments: