05 June 2012

Akhirnya Mandi Jugak Yer~

Photobucket
haha! hari ni nak merapu pasal kereta...kereta milik bersama aku dengan suami dah 3 bulan tak basuh...memang dasyat gila la kekotoran luar dan dalamnya...hahaha! bukan tak nak mandikan si Neo ni tapi kalau mandikan pun buang karan je sebab laluan ke tempat kerja hari-hari memang menyakitkan hati aku dan si Neo itu sendiri...memang berhabuk dan kotor gila la! Jalan tak nampak gaya jalan dah...semuanya gara-gara projek baru kat kawasan tu...habis jalan jadi macam jalan di dalam kawasan pedalaman...memang horror gila...

kalau tak disebabkan anak lipas dah membiak dalam kereta memang tak basuh pun kereta ni ha...hahaha...aku memang malas la nak basuh...so aku harapkan suami je tolong basuhkan...suami pulak malas jugak nak basuh sebab tak puas hati bila basuh kotor balik...jalan tu punya pasal la...kalau ada jalan alternatif lain memang tak lalu la jalan tu...huhu...

apa-apa pun thanks encik suami kerana menghantar si Neo pergi mandi ye :)


dah patut kena polish kaw2 si Neo ni...


Anak dara malu ngan bangla car wash lalu berpeluk dengan abbinya...hehehe :)

don't forget to stop at BABY LILI DESIGN...



No comments: