30 November 2013

{ SHAKLEE PROMOTION } NOVEMBER 2013 : SEMUA BARANGAN SHAKLEE

ini adalah STICKY POST. please scroll down for more info & updates

Lagi beberapa hari nak dapat gaji kan? jadi hari ni saya OPEN lagi SALE/ OFFER untuk barangan Shaklee. Saya tak ambik untuk banyak pun. Saya faham dengan kos sara hidup sekarang yang terlalu TINGGI. 

Jadi saya cadangkan anda melabur sedikit bulan ini untuk membeli barangan Shaklee untuk kesenangan dan kesejahteraan masa hadapan. (^___*)

Dapatkan produk dan vitamin dari Shaklee dengan harga lebih rendah dari pasaran. Tawaran dibuka sehingga hujung November. Mari sihat bersama Shaklee. Bantulah saya untuk membantu anda mendapatkan kesihatan dan persekitaran yang SIHAT, SELAMAT dan BERSIH dengan alam semulajadi

*Pertanyaan dan pesanan, hubungi saya! 
(✿◠‿◠) SID 913825
Anda tahu apa yang terbaik untuk anda~
Page : Ct Hamizah Official Distributor Shaklee
SMS/WhatsApp : 019-9591210

{ SHAKLEE PROMOTION } NOVEMBER 2013 : VIVIX™
1 NOVEMBER 2013 - 30 NOVEMBER 2013
BUY 6 FREE 1 

Nak tahu apa itu VIVIX™ dan kelebihan VIVIX™?


OFFER~!! GET SHAKLEE WITH MEMBER PRICE FOR ALL





No comments: